Cursuri

picture articol

19 Februarie

OPȚIUNI STRATEGICE DE EXPORT ȘI INTERNAȚIONALIZARE

19-02-2018 - 20-02-2018
Modulul fixează cadrul activităților pentru programul de instruire, care se va finaliza cu o "Strategie individuală de export", necesară lansării cu succes pe piețele internaționale. Temele abordate țintesc, în primul rând, formarea bazei teoretice prin definirea activităților de export și internaționalizare; modele și strategii de afaceri la export și etapele ...
picture articol

26 Februarie

DEFINIREA PRODUSULUI ȘI A PIEȚELOR ȚINTĂ

26-02-2018 - 27-02-2018
În cadrul acestui modul se detaliază diferențele produsului de export față de un produs similar destinat pieței locale și modalitățile de adaptare a produsului pentru piețele internaționale. Se identifică obstacolele de intrare pe piață și oportunitățile de comercializare pe piețele țintă. De asemenea, modulul se concentrează pe înțelegerea specificului și particulari ...
picture articol

12 Martie

CONDIȚII DE ACCESS PE PIEȚE, STANDARDE ȘI CERTIFICĂRI (SECTOR MOBILĂ)

12-03-2018 - 12-03-2018
În cadrul acestui modul sunt analizate cerințele de standardizare, de certificare și de inspecție pentru sectorul producției de mobilă la nivel național. De asemenea, sunt prezentate particularitățile diferitelor sisteme de certificare pe piețele externe și pașii necesar a fi făcuți pentru a exporta pe o anumită piață. În plus, se abordează modalitățile practice de ev ...
picture articol

16 Martie

CONDIȚII DE ACCESS PE PIEȚE, STANDARDE ȘI CERTIFICĂRI (SECTOR AGRICULTURĂ ECOLOGICĂ)

16-03-2018 - 16-03-2018
Modulul analizează standardele și sistemele de certificare a calității din domeniul agriculturii ecologice aflate momentan în vigoare. Având în vedere că sistemele de certificare reglementează piața ecologică, asigurându-se că produsele se conformează regulamenteloe și standardelor de producție, subiectul prezintă o importanță crescută pentru activitatea de e ...
picture articol

16 Aprilie

CANALE DE DISTRIBUȚIE, PROMOVARE, PREȚ

16-04-2018 - 17-04-2018
În prima parte a acestui modul sunt prezentate canalele de distribuție a produsului, comparații între diferite canale și sugestii de operatori și rute de distribuție către consumatorul final sau către un revânzător. A doua parte a cursului analizează în amănunt, cu exemple practice, costurile tangibile și intangibile la export ale unui producător. Pornind de ...
picture articol

07 Mai

BRAND ȘI BRANDING

07-05-2018 - 07-05-2018
Având în vedere importanța brand-ului produsului și reputația afacerii pentru accesul pe piețele externe, modulul țintește modalități practice de a crea un brand propriu pentru accesarea piețelor internaționale.
picture articol

21 Mai

ASOCIAȚII ȘI ALIANȚE DE EXPORT: CLUSTERE ȘI COOPERATIVE

21-05-2018 - 22-05-2018
Deoarece succesul la export nu este determinat exclusiv de afacerea proprie, ci și de capacitatea de a dezvolta alianțe pentru a accesa piețele internaționale, acest modul se concentrează pe înțelegerea clusterelor și a cooperativelor, precum și a modului în care acestea ajută procesul de export.
picture articol

25 Iunie

DERULAREA ȘI FINANȚAREA EXPORTULUI

25-06-2018 - 26-06-2018
Odată clarificate toate elementele strategiei de afaceri, se abordează detaliat procesul de export și modalitățile accesibile producătorilor pentru a-l finanța.